07 September 2011

Who Is That?

Apabila lelaki bertemu lelaki, mestilah pergi saloon! Bongok je. Tapi tadi memang aku pergi salun.

Bidin si rumet matrix datang beraya dekat rumah. Ajak hentai dan acan, haram tak nak datang. Jadi, kitorang pergi la leisure mall. Bidin nak potong rambut. So, alang-alang dia potong rambut, aku pon sama la. Kalau tak, aku kena potong gak hari lain.

Mataap pesan trim dan layer. Itu yang aku mintak. Mataap fashion designer kot. Mesti la kena dengar cakap dia. Kalau tak kena lahar sebab tak ikut fashion. Duhhhh!

Jadi rambut tak banyak hilang, in fact, xnampak beza pon cuma kepala rasa light sikit.

This is what happen when xstraight were forced to be straight. I mean the hair! LOL!!!

Rambut aku yang wavy tu tetiba jadi straight lepas blow. Sumpah scary! Tapi thank god sebab aku lelaki. Tak perlu ke salun lama-lama nak buat rambut. Sumpah 1 jam lebih kot orang tuh cuci lepas tu potong rambut aku. Lepas ni dah tak nak pergi salun buat rambut bagai except kalau aku nak dye rambut.

Kepanjangan rambut hanya dibenarkan sehingga tamat tahun 3. Lepas tuh pendek macam orang biasa sebab nak kerja. Kalau tempat kerja boleh kasi aku bela rambut, bersyukur sangat-sangat!

Malam pulak, bapak aku cakap, "kalau kau potong rambut, RUGI!". Thanks abah sebab sokong rambut aku panjang. Kalau Maber tersinggah kat sini, YA, BAPAK AKU KASI AKU BELA RAMBUT PANJANG. Hebat gak bapak aku pasal fashion. Daddy, Daddy Cool! Daddy, Daddy Cool!!!

Tak nak pergi salun mahal-mahal lagi. Cukuplah merasa sekali.


4 comments:

Anonymous said...

1st! muahaha...nnt kn aku bubuh racun kat rmbut ko!

themissingikmal said...

bongok je...aku ada ubat antiracun weh...mesti segar bugar rambut aku

..SuRaYa.. said...

bela panjang sampai orang lihat..eh,perempuan!..jom ngurat!!..

haha..~harap tidak ada org yg salah sangka lg yg anda perempuan disebabkn rmbut.~

themissingikmal said...

xdenye...rambut nih sesaje je..bukan nak bela sampai tua...haha