18 May 2014

Hashtag Generation

Desperation. Semuanya bermula dengan desperation. Bila keluar rumah, benda utama yang kena dipikul adalah handphone. Ye, that Samsung Galaxy Mini yang sudah berkhidmat lebih 4 tahun. Kini beliau nazak. Semua barang elektronik aku pun nazak berjemaah including laptop, mp3 dan charger serta earphone. Tekanan jiwa. Pernah masa pergi HKL, setiap kali henfon duduk dalam poket, dia always mati. More like 10 times. Takut orang penting call, mati aku. Kini segala gundah dah berakhir.

Angan-angan ingin memiliki apa-apa model Xperia tapi keputusan dibuat untuk menjadi tuan kepada Motorola Moto G. Takdir bersuara untuk menyatukan aku dengan Samsung Galaxy S4. Tidak langsung berimaginasi untuk memiliki benda ini. Aku tak bagi lagi nama dekat dia.

Bila dah ada ram dengan processor yang gemilang, multitask dibenarkan. Kena download banyak apps yang membantu pertumbuhan diri. Persoalannya, nak kena ada akaun Instagram ke? Wajib untuk jadi katalog kek tapi aku bukan selfie punya person. Its gonna be all about cake. Kamera pun cantik.

The best part guna henfon ni, aku dah boleh blog dekat phone tak perlu bukak laptop yang dah nazak tu. In fact, post ini pun ditaip dekat phone. Rasa complete dah hidup ni.

Perlu bukak akaun Facebook balik ke? Will try and see is it relevent or not. Harap aku tak trapped dalam hashtag world.

Will appreciate this thing and use it to improve myself. Okay nak belajar untuk interview Pegawai Sains (Fizik). Good luck to me.

Tak tahu mana gambar phone lama tu. Damn.

No comments: