09 August 2013

The Adrenaline

Zaman berlegar-legar di dalam mall telah menjadi sejarah. Im almost 23 and i need to experience anything yang budak remaja boleh buat. For example, aku nak pergi Putrajaya Challenge Park. Ada wall climbing, skate park, thrill park, ada mountain bike trail. Memang berangan nak panjat dinding tapi tak ada peluang lagi. Skateboarding pun menarik. Berbasikal pun serious macam best. Itu dekat putrajaya je.

Benda yang aku sangat nak experience sebelum mati adalah paragliding. Oh god, please give me a chance untuk terbang di udara. Kalau aku ditakdirkan untuk join skydiving pun menarik jugak.

Rudi, Khai. Or anyone else, kalau kau tak ada apa-apa nak buat lepas tu rasa nak cuba benda-benda ni, jangan segan untuk ajak aku. 

Fishing. Camping. Hiking. Jumping. Atau apa-apa pun, im in!

Oh baru-baru ni ada statement dekat berita pasal ada organization ni bukak penyertaan untuk join berjalan dekat iceland atau greenland selama 30 hari. Tapi syarat untuk join adalah wajib melepasi ujian iaitu berlari 2.5km selama 12 minit. Dalam 12 minit tu, 500 meter pun xpasti lepas ke tak. Kalau boleh lepas lari ni, aku mesti dah ke kutub utara sekarang ni.

That means, aku kena jogging dekat ibu pejabat perhilitan every weekend. Leisure mall ada warehouse sale untuk sports wear. Beli running shoe dengan harapan suatu hari nanti dapat join mereka yang menjelajah kutub utara.

I need to feel.

No comments: