02 November 2010

Hell's Creature

Chapter 118

Aku memang xnak kawin dengan dia. Aku memang xsuka. Tp bapak aku paksa. Dr. Sam paksa jugak. Die kate kat aku kalo aku xnak kawin ngan pilihan dia, aku akan mempunyai masa depan yang gelap. Aku kena percaya ke ckp bapak aku? Ya, sebab die bomoh berjawatan tinggi. Die ade kuasa psikik yg boleh ramal future. Jd, aku pon kawin semata2 untuk memenuhi prophecy bapak aku tuh.

Julai 2010, bulan pertunangan kami. 2 minggu je tempoh bertunang. Kalo aku xboley terima, aku putus tunang. Aku mmg nk putus tunang, tp kalo mengenangkan prophecy bapak aku, aku terus sahkan. I mean, terus bernikah. Mlm pertama sangat xmemberangsangkan. Malah, aku bertambah benci. Xperlu mandi wajib esoknya.

Kalo dah benci tuh, aku xtdo kat rumah. Aku tinggal kat bilik aku. Bilik kat universiti lamaku. So aku jarang jumpe die cume kadang2 je jumpe itupon time2 office hour sbb aku sepejabat ngan die. Kalo jumpe, jgn harap aku nk tegow. Aku xkesah org nk ckp aku ape, sbb aku dh benci thp max. Kalo ikut thermometer, merkuri dlm tuh cukop nk tunjuk level kepanasan aku.

Baru2 nih, aku terpaksa jumpe die, aku nk berterus terang sbb ape aku xske. Aku ckp la yg die nih ske citer mende2 ngarut. Psi star psi la(Ψ*Ψ). Motif ckp mende tuh ngan aku? Nak je aku kerat lidah die, biar die xdpt ckp mende2 pelik. Tp lg menyakitkan hati, rumah aku pon die conteng. Mcm budak2, conteng kat dinding. Mcm2 formula die conteng. Last2 baru aku tau nape die conteng rumah aku. Bini aku nih nak tackle sorg mamat mat saleh. Schrodinger name die.

2 November, aku amek keputusan ceraikan die kat dpn org ramai. Mcm bersanding dlu. Camtuh la aku ceraikan die. Lepas aku lafazkan cerai talak 3, aku rasa lega skali. Rasa mcm dpt makan rendang mak aku masak. Siyes mcm masuk syurga. Tp camner ngan prophecy bapak aku tuh? Jgn aku kene kawin ngan die lak suda. Haram kot kawin kalo dh jatuh talak 3. Matilah aku.

FUCK YOU PIZIK ATOM!!!!!


---end of chapter---

2 comments:

Nur 5ruz Husna Nordin said...

hahhaahha.xtw lak ko penah nikah dgn fizik atom tuh,,,.....sbek da cerai da....hahahah

themissingikmal said...

hahaha...aku da xjumpe die da...harap xjumpe2 die lg