27 December 2011

Tired of Trying

Bertahun-tahun okay. Nak cakap aku tak try, xde la aku taip ni.

Last week skip kerja lapangan. Kem Pandang Alam namanya. 3 hari kat tanjung tuan meredah hutan dan dengan sengaja mengstuckkan diri masing-masing di dalam hutan xnak keluar. Seronok bukan?

Bukan xsudi tapi mmg ada reason kenapa xnak pergi. Mmg xnak cerita dekat sape2 pon. Kat sini pon xnak gtau. Xpe la markah kena tolak. Asalkan xdpt gred teruk cukup la.

Tapi kalau aku pergi gak, aku demam dalam hutan. Nak pulak panggil ambulance amek aku? Drama sangat. Tapi yang penting hikmah aku xpergi sebab aku demam. Tapi dah seminggu demam. Macam mane ni? Nasib baik belum exam.

Pasal tajuk ni sebenarnya nak cerita pasal perkara normal iaitu kedegilan darah aku. Aku dah makan ubat, aku dah pakai produk tahpape, aku dah bekam berkali-kali, aku dah pakai patch kat kaki time tidur. That thing nampak perubahan sikit. SIKIT. Xboleh ke terus ilang? Tapi alhamdulillah, at least kurang la jugak. Lepas ni nak try ape pulak?

No comments: