28 November 2011

Screamo Malaysia

Kenapa Ella digelar ratu rock? Ye, Ella tangkap muat je. Xkan nak kasi Adibah Noor plak kan?

Kenapa xde artis yang nyanyi lagu rock? Gadis2 melayu suka lagu jiwang. Duhhhh.

Kenapa xde artis macam Kelly Clarkson yang boleh nyanyi macam2 genre? Lagi skali, gadis2 melayu suka lagu jiwang.

Kenapa xde artis yang menjerit? ADA! Ye memang ada. Thanks kat Seza sebab introduce Massacre Conspiracy. Jeritan tahap international ye! 

Awesome!

Salute la kumpulan nih. Walopon aku xpaham apa yg dia jerit, tapi kualiti suara dia mantap. Mampu nak jerit lame2 suara xpecah?

Cuma aku tak paham, kenapa lagu jenis macam ni dikaitkan dengan illuminati. Yay! Cerita illuminati datang lagi. Aku suka pendapat sorang yg awesome nih:

hahahha...klaka dow alasan ko.. patutnyer ko da tau yg kiamat/dajjal tu dtg lepas kewafatan nabi muhammad... bukannyer lepas tgk citer The Arrival...hahahhahaha... drpd ko cari masalah2 yg ade kat cni baik ko g masjid semayang,berzikir ke.. dekatkn diri ngan tuhan... jgn asek bz je cari lambang freemason sampai semayg pon tinggal hehe.......gud luck :) 

 Awesome right? He's got a point there and aku sangat kagum sebab aku punyalah xgemar The Arrival tapi aku xdapat nak create statement mcm tuh. Bravo!

Apa2 pon, goodluck Massacre Conspiracy! Akhirnya aku dapat gak terima lagu buatan orang melayu.

*Oh aku support band Sunblast sbb abg aku drummer.

No comments: