06 July 2011

Pain and Pleasure

Sepatutnya g bekam tp nyinggah times square pulak. Sgt beze gile tempat. Siyes aku lupe tp ape kan daya, mende da lepas. Abaikan. Lepas balik times square, DEMAM! Kalo aku g bekam, mesti badan aku yg berat sebab 6pack nih jadi ringan terapung2 mcm kat bulan plus muka aku jadi licin spi xnampak bentuk struktur tanah seperti yang dijadikan tuhan. Apsal pulak demam?

Aku nak follow Dr Steve, dewa kesihatan psikologi punya advise, die ckp almost sume penyakit kite boleh kontrol guna minda. Sume org kalo sakit je mesti nak ubat tp die kate ubat tuh hanya bahan kemikel semata2, xmenyembuhkan penyakit, cuma buat org rasa lega pastu kalo sakit tuh dtg lg, they want more. Jd, aku tolak panadol. Tp makan 2 bijik gak mase 1st day demam. Skrg 3rd day. Apsal aku mesti demam lelame?

Dr Steve tuh ckp kalo minda kite kuat nak lawan penyakit, boleh sembuh. KOT LA. Tp aku pecaye ape die ckp. Human brain sgt powerful! Sbb tuh Blossom, Bubbles, ngan Buttercup jadi Powerpuff Girls.

Disebabkan skrg jadik orang kurang upaya, xdpt la aku nak carik keje untuk aku berfoya2 time raya nnt. Ape yg aku buat? Darah remaja, alone tanpa pengawasan, dalam bilik. Perkara apa yg boleh berlaku? Sah2 la aku jahit baju raya sbb raya da xlame lg.

Time2 sengsorang dlm bilik sgt bahaya bagi lelaki. Time tuh ego mereka akan melonjak tinggi mengalahkan darah tinggi dan darah2 neraka akan mengalir laju dalam badan. Aku xterkecuali. Aku pon curik la line internet rumah org. Internet umah aku da kene potong kot. Aku sebut curik ke td? Maksud aku menumpang. Terima kasih kepada 2 buah keluarga yang sanggup menyediakan kemudahan internet untuk aku. 1 line slow, 1 line laju. Mane nak pilih? Mesti la aku pilih wifi org yg aku xleh nak hack.

Tp rasanya xsalah gune internet umah org sbb aku xmelanggar etika teknologi maklumat. Aku xmenggunakan teknologi maklumat untuk mencederakan org. Aku xmencurik harta intelek org tuh. Aku xmenyebarkan virus. So its ok la gune internet umah org senyap2. Yg penting, aku akan menggunakan secara hemat.

Lupe lak nak gtau ubat Isotretinoin also known as ubat jerawat aku HILANG! 8 bijik kot hilang. Its about RM56. Xpe la ilang pon, aku pon xnak g appoinment ngan dermatologist sbb xmampu nak bayar RM300 untuk 45 bijik ubat. Kalo aku penganjur BERSIH, mungkin aku ade duit nak bayar ubat tuh. Oh yg nak join perhimpunan BERSIH tuh, make sure bersihkan muka drp JERAWAT dan yg paling penting sekali BERSIHKAN DIRI dengan mandi sunat sebelum nak bersihkan org. Sah2 la aku xjoin sbb muke aku pon xBERSIH.

2 comments:

..!l..ya..n! said...

again!sye die ukm..
nak kirim salam kt org tu x?hahha..

themissingikmal said...

haha tetibe...